Thursday, July 23, 2009

Retro theme and red, white roses


Theme retro menjadi pilihan En. Zaini dan pasangan beliau, Majlis di adakan di Ballroom Toh Puan Raha Jalan bukit bintang, Semasa beliau datang berjumpa saya, maukan cake yang warna sama dengan kain-kain yang di hiasi di dinding hotel. Sebelum saya menghantar beberapa kali saya menelipon beliau agar dapat datang ke rumah saya untuk melihat dahulu cake tersebut. Beliau amat terkejut dengan apa yang saya dan anak-anak ilustrate untuk beliau.



Ramail sungguh yang meminati red roses rupanya ya, tetapi kali ini saya combine dengan roses putih untuk selarikan dengan dewan Lake club di Cheras, Tmn Shamelin. Cake khas di reka untuk Cik Wani.

1 comment:

boxhousestudio said...

lawanya kek retro ni 5 tingkat..suka ..memang suka...mis nanti ajar kita buat kek 5 tingkat boleh...alla...boleh la...kita bukan apa kita takut kek tu jatuh kalu tak pelajari tekniknya...please darling...amboi goda baik punya ni ha ha ha

È