Sunday, March 15, 2009

Class Fonfant & Sugar Boxs on 15 March 2009

Seronok mengajar anda semua walau pun saya tidak mengenali anda dari dekat, tetapi saya merasakan ada keserasian di antara kita semua. bukan sahaja group ini bahkan group-group class yang lain. kemeseraan anda semua membuatkan saya penat pun hilang lebih-lebih lagi melihat hasil kerja anda semua. Perasaan puas timbul bila anda semua mendengar segala tunjuk ajar saya dengan teliti. Setiap kerja kena lakukan dengan kesabaran, dan kreatif, bila kita sabar kita akan mendapatkan hasil yang amat memuaskan, cuba anda renung-renungkan dan ingat kembali segala tip-tip yang saya turunkan kepada anda, sebab itu saya tidak menghadkan masa untuk anda belajar. Juga pada pandangan saya amat membanggakan hasil kerja kalian walaupun sebahagian daripada anda merupakan pertama kali menguli adunan fondant.
Dari Kiri Ct Aida/Raja Badariah/Watie/Yan/Bahiyah

Hasil kerja Sugar Box Ct Aida/Raja Badariah/Yan/Bahiyah
tapi watie punya kemana menghilang ya.....???

Hasil kerja Watie orang pendiam tekun buat kerja

Hasil kerja Ci Aida

Hasil Kerja Raja Badariah

Hasil Kerja Yan

Hasil Kerja Bahiyah

Watie
Ct Aida

Raja Badariah

Yan

Bahiyah

2 comments:

Aimi said...

yg bentuk love tu lawa... :D

Anonymous said...

Salam K.Mis..

Cantik2nya kek yg pelajar deco...kemas dan kreatif.

È